Avskedet...

...blev smärtsamt
Innan jag däckar fullständigt...
- så vill jag tacka för att du tog dig tid och för att du lyssnade på mina ord.
Det fanns så mycket jag ville säga men jag blir oförmögen när det handlar om avslut...
Det är inte fel på mig, en sådan tjej som jag tror jag det är svårt att hitta... Helt ärligt. 
- lika svårt som att finna en sådan man som du! men jag är inte människa att säga vem som förlorar...

Vänd alla ord och allt management du gav mig till dig själv så är jag övertygad om att du kommer vinna kriget!!
- jag har givit upp fullt och det ville jag bara skrika. Varje sekund slåss jag mot att inte ta mitt liv för jag är för rädd... 

Var rädd om just bara
dig!!
Du är den viktigaste personen i ditt liv.
Avis på att du bara kan tänka på dig själv om du vill.
Ett enkelt tips från mig... Skaffa aldrig barn.

Många tankar, värme och all kärlek jag har i mitt hjärta till dig!
- det svåraste steget jag tagit i mitt liv var när jag klev ur ditt liv och stängde dörren
Jag lindar in vår närhet i bomull och lägger den i botten av min själ
--// kramar från Heléne 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0