Julafton

Ja ha så var denna julafton slut. Den konstigaste i mitt liv iaf. Var hos Janne och Enghla i morse och på fm. Åt frukost och fikade. Enghla fick öppna en klapp. Jag var så kluven visste inte vad som var det bästa egentligen. Jag ville ju också vara med när hon fick sina julklappar. Jag som normalt älskar att ge bort och se andra glädjas. Har ingen glädje i någonting just nu. Jävla liv! Min önskan slog inte in, jag vill bara att han ska ringa och säga att han ångrar sig. Ta mig tillbaka, dra mig in i hans mjuka famn igen. Hans lena fingrar som drar genom mitt hår och hans vackra ögon som tittar in i mina. Jag vill ha honom tillbaka!! Vi lever och vi lär, tar ett steg i taget. Ett fram och två tillbaka. Försöker finna mening och lösning på livets mysterium. Lycka till, säg till mig när du lyckas. Jag gör det iaf inte. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0