Minnen

Vandrar runt i minnen, varje sekund är som glasklar. Hur ska jag bli kvitt och kunna släppa? Jag släppte min ilska och kom till insikt att jag inte kunde vara arg på Janne längre. Därför tror jag tomheten är så stark. För jag är så säker på att detta kommer att funka. Att vi kommer att jobba åt samma håll. Visst en liten bit av mig innerst inne vill att vi ska vara en familj med allt vad det innebär. Men den här kärleken är så annorlunda. Jag har aldrig varit så kär aldrig förstått vad det var förren jag träffade Jesper. Han sitter fastklistrad i mitt innersta och jag blir inte av med honom. Du har satt djupa spår i mig som inte går att sudda ut. I varje sekund lever du med mig för att jag älskar dig så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0