Som vanligt

Hade så mycket inom mig som jag ville bara skriva, men det är som vanligt! Tårar har fallit hela kvällen. Ömsom har jag kvävt dem ömsom låtit dem falla. När ska jag få någon inre ro, något att le på rikgtig åt. varje sekund är som 1000. Saknar hans mjuka fingrar och hans mjuka leende. Hans ögon som tittar in i mina, jag SAKNAR HELA honom! Tror ingen någonsin kan förstår hur jag känner det. Jag är nog en av de svåraste människorna som gått i ett par skor. Dagen liter sakta mot sitt slut. Som jag skrivit förut. Dagen är en lång väntan mot natten och natten är en lång väntan mot dagen. Torka mina tårar som sakta faller, jag ber dig.

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej vännen! Jag har läst allt och fortsätt skriva. Det gör dig gott. Kram Sussie

2008-12-15 @ 21:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0