Tomheten

Varför? Jag saknar dig så att det blöder inom mig Du tog med dig hela mitt hjärta i fallet. Det är ingen som har fått mig att känna som du. Många salta tårar har trillat med hoppet om att du skulle förstå och ta ditt beslut tillbaka. Jag önskar ingen detta i hela världen. Om du hade kunnat se mig så så kanske du skulle förstå. Jag har valt att svälja stoltheten gång på gång, och är på väg att göra det även denna gång. Denna enorma tomhet och saknad äter upp mig inifrån. Undrar många gånger om du saknar mig och ångrar dig. Om jag kunde vända om dra tillbaka tiden och få sitta bredvid dig igen. Vill ge dig all den kärlek jag fortarande har, det värker inom mig. Hela jag skriker GÖR INTE SÅ HÄR!!! Varför sa du att du älskade mig, jag bad dig att från början vara ärlig och jag visade verkligen hela mig. SAKNAR DIG. Hur kan man älska någon så här mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0