Jag ger upp

Hur ska jag få ner det på papperet med några knapptyckningar. Jag gör det, orkar inte. Efter en jätte trevlig kväll så sjönk jag ner till havets botten och där vill jag vara för alltid aldrig mer finnas aldrig mer se dagens ljus. Det blir bara värre och värre. Varför känner jag det så här? För att jag ljuger för mig själv när det gäller kärleken. Har förträngt och förnekat, anpassat mig och försökt inbilla mig men jag kommer fram till samma sak varje gång. Att jag ÄLSKAR honom fortfarande. Inom mig är det kaos ett kaos som äter upp mig totalt sakta bit för bit tar den som tortyr Jag önksar jag kunde säga det är en fas vi ska gå igenom något som vi kan reda ut att allt ordnar sig och att vi står där tillsammans starka och som vi igen. Jag saknar DIG och kan inte ljuga. Denna hopplöshet ger ingen mening till någoting. Jag kan liga gärna ge upp, allt måste vara bättre än det här! Fanns så mycket jag ville skriva men får inte ner det ikväll ska försöka imorgon igen.om jag finns då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0