Kärlek

Inom mig finns kärlek till två män, de är aldeles för mycket och ingen vill ha den just när jag vill ge den. Var göra av den. Jag kommer aldrig sluta älska dig. Du kommer för alltid vara en del av mig. Det är det som gör det så jobbigt, gör det så svårt. Dina ögon som tittar in i mina. Vad kände du och vad ville du. Uppenbarligen inte lika mycket som mig. Och nu står jag här igen! I samma situation fast på ett helt annat sätt. Svårt att förklara. Finns det något mer komplicerat än kärleken. Jag tror inte det. Inom mig växer en kärlek större och större fast på olika sätt till er båda. Nu har jag snärjt in mig, hur gör jag för att snurra allt rätt. Få tiden och tanken att gå åt det håll jag vill. Är det någon som förstår vad jag svamlar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0