varför?

Varför kan vi inte ens vara vänner, inte ens prata med varandra. Varför kan du inte förså att du gör mig illa. Vad har jag gjort dig? Vad är problemet med att hjälpa någon. Tänk att ha så mycket hat inom sig, det måste vara jobbigt! Det tycker jag i alla fall. Jag försöker hata men det går inte. Vill bara älska! Ensamheten griper om mitt hjärta. Hårt kramar den så att jag riktigt ska känna hur ont det gör. Sinnligt vackert oändligt tomt och sorgligt. Sätter ner fötterna på glaskärvor av minnen som ligger utspridda på golvet. Ska försöka ta mig till nästa oändliga dag. Vad göra? Sova gott, jag förundras över de orden varje kväll.

Kommentarer
Postat av: snubblade in på din sida.

hej,



Av en slump råkade jag klicka mig in i din blogg. Vet inte vad som hänt i ditt liv. Men det verkar som du står på botten och tittar upp.



Ger dig en kram och viskar i ditt öra att allt kommer bli bra...det blir bättre, jag lovar.

2008-11-26 @ 09:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0