En helvetes natt

Natten har varit ett rent helvete och jag är inte alls glad över att ha kommit igenom den levande.Trodde inte det från början.

Så tom och svart innuti.
Hur lång tid ska det ta hur lång tid orkar jag. Sekunder läggs till sekunder men utan någon mening.

Jag saknar och det värker och jag får bara sällskap av de allra bästa vännerna ångesten och paniken. Stundtals har jag legat som en boll ihop krupen för att försöka värja mig. Vaggat fram och tillbaka men har inte lyckats utan dessa två har sådan makt och styr mig.

Det känns som att det just nu bara går åt fel håll att jag aldrig kommer få landa någostans.

Släcka lampan, tänk om man fick...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0