Vattnet drar sig tillbaka från havskanten

Undrar hur länge man klarar sig på bara några få timmars osamanhängande sömn per natt. Dessutom en sömn som gäckar mig med mardrömmar ångest och ett bultande hjärta??

Jag orkar inte och vill inte längre, men om bara några få minuter så ska jag sätta på mig masken på riktigt bita ihop och vara en glad stark och positiv tjej som klarar av allt! Så jäkla less!!!

Tårarna bränner innanför ögonlocken och jag får allt svårare att svälja.

Vart finns räddningen vart finns lugnet och värmen. Vart finns min trygghet och min sinnesfrid?

Vattnet drar sig tillbaka från strandkanten lika fort som det vällde in över den.
Tänk om mitt liv också kunde te sig som havet jag just badat i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0