Alltid mitt fel alltid

Varför är alltid allting mitt fel? Du gör vissst allt rätt. Så jävla trött på detta, men återigen blev det jag som fick böja mig trots att jag fick höra att du får behandla mig hur du vill... hur illa du än gör mig så är det jag som ska ta på mig skulden! Så ledsen, tårarna har trillat många idag. Men vad fan hjälper det. Bit ihop och ta på dig skulden! Så illa som du har gjort mig kan ingen ens förstå!

Nej just det, jag som inte förstår någonting hur det är att inte få ihop sin tid att ha ansvar... jag glömde vist det, men jag har ändå ställt min klocka på 05.15 för att du ska kunna åka till jobbet! Men glöm det, att jag alltid ställer upp.

Trött och ledsen och det blir fan bara värre. Trodde jag skulle få någon form av stöd idag, men jag misstog mig helt.

Nu ska jag göra natten sällskap, hoppas jag får slummra någon timme i alla fall.

Tårar trillar sakta, försöker hindra dem men orkar inte ens göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0