När ditt liv tas ifrån dig

Ingen kan någonsin förstå hur jag känner det och hur jag mår. Men jag ska göra ett försök att förklara. Kanske blir det i små bitar kanske en hel roman. Det vet jag inte.

Mitt tillstånd av apati, ensamhet, missförståddhet och känslan av att stå utanför. Jag förlorade allt i en handvändning.
Jag blev av med min trygghet, mina vänner, min bostad, mitt jobb. Helt identitetslös. Jag är INGEN eller INGET

Att inte du ens kan försöka förstå gör så ont. Undrar hur såna människor funkar. Men det är klart om man tror man är ofelbar och inte har någon skuld eller ansvar i något så är det väl så det funkar. Men att göra två människor så illa med gott samvetet.

Vet du hur det är att inte ha någon trygghet kvar. NEJ
Det är inte konstigt att jag mår som jag mår, men jag förstår inte hur jag någonsin igen ska känna tillit, trygghet och kunna släppa rädslan jag har. Vet inte hur jag ska göra för att förmedla den, hur någon ska kunna förstå vad det handlar om.

Jag vill inte vara med mera. Ge mig något annat eller ge mig tillbaka mitt liv. Om du skulle ens försöka förstå så skulle detta kanske bli lite lättare.

Det tog stopp, det blev ingen roman bara ännu ett inlägg som snurrar runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0