Paniken växer

Det bulltar och slår, inom mig skriker det men jag vet inte vad jag ska göra längre. Vet inte hur jag ska komma loss. Spiralen går bara längre och längre ner.

Nu har jag även förlorat någon som jag kände att jag kunde föra en dialog med, som fick mig att må lite bra ibland.

Hur blir jag av med dig, du spärrar min väg och låser fast mig i ett helvete.
Jag kommer aldrig få må bra igen. Jag är RÄDD!

Du som inte har varit där vet inte heller, men att försöka ha förståelse, är det för mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: n

jag hatar den förbannade panikångesten.. så ännu ett misslyckat försök att försöka gå och handla.. fick vända om som vanligt.....fan fan fan.... hoppas du mår bättre.

2009-03-12 @ 18:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0