Ta ett steg baklänges

..men snubbla inte. För det gör jag hela tiden. Tom, ensam och ledesn. Du förstår inte vad du har gjort mot mig. Att vara den som blir lämnad.

Men en sak tänkte jag på. Det är synd om dig som är så osäker, undrar hur du skulle klara dig egentligen. Och att de inte ser din tafatthet. Lite skönt att se dig sån!

Fanns så mycket jag ville skriva, men jag har inte ens mina ord längre.

Tårar trillar även i natt och gör mig sällskap. En natt som jag hatar lika mycket som jag hatar morgonen som kommer efter.
Låt allt ta slut!

Kommentarer
Postat av: Teresa

NEJ! Det är nu allt ska börja, du ska komma ut på andra sidan och älska livet, börja leva, på riktigt!



Stor kram !

2009-02-12 @ 11:20:23
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0