Håll mitt hjärta

Håll mitt hjärta håll min själ, det är precis det du gör. Kommer fan inte loss.

Tänk o bara få komma loss för en sekund. Dagen har gått i pusslets tecken. En bit, två bitar. Rätt eller fel känner mig mer vilsen än någonsin. Vem sa att jag skulle ansvara för ett barn också... själv!!!!

Inom bråkar svart eller vitt rätt eller fel trygghet mot känslor. Just nu har jag kommit fram till att trygghet kanske är bästa vägen med lite kärlek, för den fanns där på något sätt men ändå inte. Inte så äkta som jag upplevde under några månader. Vad var den äkta kärleken värd, ett krossat hjärta och en människa i sorg!

Jag sänker garden, men våga göra det mot mannen som du tänker på också. Vad är det som hindrar mig? RÄDSLA

Sov gott ni som kan!


Kommentarer
Postat av: Jea

Kikar in och läser lite hos dej.

Livet är ingen dans på rosor.

Var rädd om dej!



Styrkekram

2009-02-01 @ 15:19:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/4469

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0