Jag är trött

Nu börjar jag bli väldigt trött och less, tveksam till att jag kommer komma hel ur det här. Min ork är slut. I mig bråkar allt hela tiden. Varför har jag denna panik, denna ångest och denna otroliga tomhetskänsla. Jag ler aldrig längre, på ett ärligt sätt. Rädd för varje sekund, rädd för varje andetag.

Att sova är ju totalt omöjligt. Tänk om jag iaf kunde få någon sekund av frid. Min hjärna går på högvarv hela tiden. Helt sjukt.

Det splar ingen roll vad man säger runt omkring mig. Men du är som en tatuering, fast i mitt inre. Det finns inte många sekunder som jag inte tänker på dig.

Trött på alla spel och trött på alla ord som inte har någon mening. Alla handlingar som var till ingen nytta.

Kommentarer
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-26 @ 23:50:24
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: mittemellan

Hej!



Jag förstår av det du skriver att du har ett helvet med alla känslor som virrar omkring utan att nå något mål. Jag känner med dig, verkligen. Jag förstår inte varför kärlek alltid ska vara så komplicerat som möjligt? Man ska gå vidare, det är så lätt att säga men det är det enda sättet. Gör något annat! Skingra tankarna med något! Om de du älskar inte visar några känslor tillbaka så är det i alla fall lönlöst att ödsla sin energi på dem. När du kommer till den insikten så blir det lättare.



Jag fortsätter att följa din blogg! Kram till dig.

2009-01-27 @ 14:49:15
URL: http://mittemellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0