Lögn

Jag gråter, gråter för att jag har försakat det som du kunde ge mig.
Jag ville så mycket men allt blev så fel. Varför ljög jag. Varför slingrade jag in mig i alla osanningar.
Nu skämms jag men det är livet. Jag ville, du ville, du trodde mig och jag kände tillit och gjorde som
jag alltid har gjort. Litade inte på mig själv utan trodde inte jag var värd din kärlek som den tjej jag var
utan var tvungen att putsa lite... lite, om jag ska va ärlig putsade jag mycket denna gång. För mycket
så jag förlorade dig. Förlorade dig till min egen lögn.

Döm mig inte!!!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Det är inte ditt fel, lägg inte skulden på dig själv, allt har en mening, den här gången var det inte meningen och det av en anledning som du kanske inte kan se....än



Kram

2009-01-21 @ 16:27:59
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0