Slott av drömmar

Ett slott bygger jag, med känslor och tankar, önskningar och förhoppningar. Drömmar av den hårda sorten. Förhoppningen om ett bättre liv. Kvällen och natten är här, fiender och vapenslagare. Höj ditt svärd och försvara dig. Jo tack om jag kunde så skulle jag värja mig ta skydd och visa vem som har makten. Just nu har jag inte makt och inte ork att ta fram någon heller. Ensamheten har gripit tag om mig och jag måste besegra den. Jo visst ska jag göra det, även om allt är övermäktigt och jag inte vet hur just nu. Jag saknar Enghla men jag hoppas inte jag gör henne allt för illa. Hur kan man förskjuta sitt barn? Nu börjar skuldkänslor krypa i mig men jag hoppas hon kan lita på mig och att hon innerstinne vet att jag finns där för henne men inte just nu. Jag har nog med mig själv och så får det bli nu. Tänk att få titta in i dina ögon och säga jag älskar dig. Jag saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0