En gång till

Hur många gånger kan det ske hur många gånger ska jag bli lämnad

Jag vågade hoppa jag vågade tro men så fel jag hade. Mitt hjärta är krossat en gång till och än värre denna gång. Jag vet jag sa det för ett tag sedan också men nu är det ju värre än någonsin.

Tårar falller och har fallit. Svart och tom innuti och så sårad, sårad in i själen.

Jag bad dig men det hjälpte inte du gjorde det ändå. Tog det som du ville ha och struntade i resten. Sedan ska jag förstå att du har ett helvete, att du inte mår bra.

Skulle vilja säga jag bryr mig inte. Men det värsta är att jag gör det.

Sov gott
från en tjej med ett krossat hjärta och en sårad själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0