Hatar att älska dig

Jag hatar att älska dig och jag hatar mig själv för att jag vågade förlita mig på känslan att allt var mjukt och känsligt

Mitt hjärta gav jag till dig men du kunde inte handskas med det och kunde inte ta tillvara det. Utan gjort det jag bad dig att inte göra.

Hur lätt är det att inse och förstå när hjärtat och känslan säger något annat.

Vänner som ska vara förstånde och säger massa tomma ord. Så jäkla trött. Men ändå ljuger jag och håller med och nickar men inom mig skriker något annat.

Jag reser mig sakta, reser mig och försöker fokusera och försöker glömma men hur lätt är det.
Ibland vet jag inte ens varför jag ens försöker varför jag sätter på mig masken och håller med.

Så tom och ledsen innuti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0