Idioti

Visst försöka att vara arg, det funkar till viss del. Men när hjärtat och själen är så sårad och ärrad och fylld av sorg så är det svårt.

Även om jag vet att det var dumt så gjorde jag det ikväll också. Har klarat mig så länge nu och vill verkligen inte öppna burken men för att få några timmars ro - eller ja det är väl synd att säga eftersom jag vet att det kommer ett efterspel men strunt i det nu är det gjort.

Undrar hur det känns att sitta där och tro att man gör något bra, det är bra att han kan lura sig själv. Synd bara att han måste dra ner min dotter i fördärvet.

Jag skulle vilja vara arg men som sagt det är svårt. Jävla idiot!!!

"Ja det vore ju synd om Enghla skulle förlora mig för jag är väldigt bra för henne" det är väl bra att han ljuger för sig själv. det enda han är bra för just nu är att hon får det hon behöver förutom en trygghet och stabil grund att stå på. Men det kommer du aldrig att förstå vad det är för något. För om man är så egoistiks så kan man inte ens stava till förståelse och empati och då heller inte till trygghet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0