Vet inte om jag håller med

Ingen annan än du kan bestämma hur du fångar dagen, hur du väljer att leva ditt liv.
Många är händelser och skeenden som flyter samman och som beror på olika öden.

Jag valde inte själv den situation jag nu befinner mig i men jag får allt som oftast höra att
jag bara har ett eget val. Förvisso kanske jag har ett eget val just nu men tiden bakom mig
bär spår av någon annans handlande och de styr även valen jag måste göra nu.

Komplicerat och övermäktigt. Besviken och sårad hur gör man då.

Vandra, sätter ena foten framför den andra, faller, men måste resa mig upp igen.
Måste resa mig för att fånga in det som kallas livet. VARFÖR då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0