Förtvivlad

Dagen  vändes upp och ner. Jag har försökt förtränga har försökt ljuga och skydda mig men det gick inte.

Hur mycket jag än försöker och ljuger för mig själv och alla andra också så saknar jag...

Och det visar sig så tydligt. Jag vet inte hur jag ska ta mig igenom detta!

Ångesten och paniken har haft mig i sin grepp hela dagen. Hjärtat har dunkat och jag har kännt mig genomskinlig och ur fas under hela dagen.

Jag skulle vilja brskriva hur jag känner det men vet int hur.

Tårar strömmar nerfö mina kinder och inom mig bor en tomhet och en hjärta i sorg ett hjärta som är krossat och olyckligt.

Likt en boll satt jag ihopkrupen i duschen och kippade efter andan, på golvet låg jag och skakade.

Varför?????????????????????

Ingen vet hur nära jag var att ge upp men ändå finns jag här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0