Inga krafter kvar

20 minuters sömn blev reslutatet av natten.
Dagen och det kommande dygnet handlar om fokus och att bara styra utan att köra in i kanten.

Tänk att det kan göra så ont efter så lång tid. Det svider i ögonen och värker i hjärtat. Försöker andas men locket sitter för och täpper igen. Försöker svälja men det funkar inte heller.

Sammla ihop resterna och skrapa upp det som finns kvar efter kraschen. Vilsen och liten, vart läker jag vart tar jag vägen i all min förtvivlan.

Ingen lust och ingen skärpa, mörkret har tagit över och omsluter mig. Men ändå måste jag låtsas som att ljuset finns.

Tid har förlöpt och månen har vandrat sin stilla bana. Jag har saknat och saknar o livet gör mig ont

Hur lång tid tar det att glömma och komma över? Somliga dagar går spårlöst förbi medan andra förblir ett töcken av kämpande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0