Idioti

Idioter som du och du drenerar mig och får mig att bli någon jag inte är.
Har gjort mig till en tjej som inte längre orkar som inte längre vill utan tanken på att ge upp snurrar allt mer och allt fortare.

Helt sjukt egentligen.
Jag vågar inte med rädslan att återigen bli lämnad sårad och ensam. Att ge för inget alls det kostar enormt mycket och nu finns inte kraften att uppbringa för att betala längre. Inte ens ett lån.

Den där krisplanen som det pratades om för någon månad sedan, funderar över vad den innebär konkret.
Skulle vilja skrika dig och dig i ansiktet och håna er och dra ner er i smutsen.

Jag har gett upp en obehaglig och ogreppbar känsla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0