Jag lyckades uppenbarligen inte

Men har under hela dagen kämpat mig ignom och försökt greppa vad som hände och att jag faktiskt inte var allt för långt bort från att ha lyckats denna gång. Dagen har med andra ord inneburit illamående funderingar och ogreppbara tankar.

Som jag ser det gjortde jag tre saker som naturligvis inte går att spola tillbaka men som ökar min ångest

Jag handlar först och tänker sen just för att jag i ensamhetens förvirring blir blind,

Tre saker som innebär svar i ovidkommande utsträckning och som jag inte har någon aning om att jag har tagit till mig.

Hur jag sedan lyckas lägga mig i min säng och alla mina kläder ligger i en hög i badrummet gör att  jag misstänker orråd

Tabletterna ligger lite var stans och ja.....

Jag hade inte direkt strategi men det kunde gått illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0