Likväl som stjärnor

Likväl som stjärnor på himmlen lyser en klar natt  likaväl visste jag att detta skulle bli resultatet.

Jag kunde fokusera de minuter jag ändå var tvungen att vara mamma, möta honom och i samma sekund stärka min lilla tjej.

Timmar i social närvaro där jag patade och pratade med min nära vän gav mig som jag visste den genomskinliga känsla jag nu försöker bemästra försöker andas mig igenom.

Mina kinder tåras och hela jag skakar. Inom mig växer ångesten och jag vet också att paniken kommer göra sitt intåg.

Tankarna snurrade runt som virvelvinden och hela jag domnade bort men likväl tog jag mig hem sitter här och försöker vara.

Att andas ska försöka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0