Längtar till hemligt ställe

Tankarna snurrar på runt runt runt, ensamheten snärjar in mig och gör mig till sin alierade.
I mitt hjärta skriker längtan och saknaden.

Jag hade sagt och lovat att inte falla att inte tillåta någon beröra mig. Men det höll inte, jag glömde det i samma sekund jag såg dig, såg dig stå där i dörren...

Alla dessa ord, alla dessa ord som finns på tungan och i tankarna som inte kommer fram som inte når sitt mål.

Jag rycker till när det piper i telefonen med hopp om att det är du... men nej nej inte nu heller.

Hur många gånger vågar jag fråga hur mycket energi ska jag lägga och hur ska jag ta mig vidare till nästa ruta?

Bygga luftslott av drömmar och önskningar, luftslott av vilja och hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0