Med hjärtat fyllt av ljus

Ilskan har varit min vän idag, förundras och förstår.
Lycka mod och tillit.

Makt, skrämd till tystnad. Priset var högt och jag har betalat men vet också att
det inte finns någon som tycker som han....

Det finns stunder du aldrig borde fått men som jag givit dig och som inte går att spola tillbaka.

Inom snar framtid återtar jag min makt och livet återvänder nya andetag tas och nya möten sker

Hmm ja vet varken ut eller in det funkar och det är inte synd om mig. Om det hade varit det så hade
jag aldrig suttit här, om jag hade haft den självömkan jag fått förklarat för mig hade jag aldrig rest mig
en miljon gånger.

Stopp stopp stopp!!!
Tar en annan väg, gör så gott jag kan. Kastar ankare och seglar ut på ännu djupare hav. Simma kan jag ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0