Krisplan

Heléne, är det läge att sätta in krisplanen och andra resurser,  vad svarar jag på det??

Allt springer ikapp och jag gör allt jag kan för att andas, för att hålla ihop mig själv, hålla ihop mitt liv,
att inte rasa och falla ihop helt och fullt.

Masken är på och jag ler. Min vän var här idag och jag vet inte om han lyckades se bakom den.
Jag svarade ovidkommande på hans fråga hur det egentligen är, att tiga är guld eller hur det nu var.

En nominering för bästa lögn, om det finns någon sådan så kan jag lova att de som nominera och utser vinnaren har en mer än värdig vinnare i mig.

Lögnen är min och jag hatar det.

Ett gott råd till alla andra, försaka inte din sorg möt den innan det är försent.
Jag vet vad jag pratar om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0