Du fanns

Du fanns men onåbar för mig. Kanske kunde mitt hjärta ha blivit helt kanske kunde ja ha fått le ett ärligt leende.

Helt plötsligt stod du där framför mig, jag gick varligt fram utan att lägga något mer än ärlighet och öppenhet i vågskålen. Trodde det skulle hjälpa.

Jag vågade känna efter en kort sekund, gav vika för min rädsla att åter stå där som den slagne som den lämnade.

Men priset blev obetalbart även denna gång.

Tiden har gått och sekunderna har utan snällhet tickat på. Nu ska jag torka mina rödgråtna ögon och försöka andas, men masken tänkte jag lämna hemma. Om jag vågar...

Tysthetens tomma tankar

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ville bara önska dig en trevlig onsdag! =)

2010-09-15 @ 06:35:48
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0