Sova för alltid

I magen och i hela mig sprider sig en känsla som förgör och som förstör.

Illamående och yr finnerjag ingen mening och ingen lust. Jag vågade le vågade öppna mitt hjärta och trodde på något. Men jag vill för mycket hoppas för mycket och är rädd för att bli sårad igen.

Vill han lika mycket som mig vill han det jag vill eller spelar vi bara ett spel?

Jag är så tom och trött och vill bara sova för alltid!

Jag förstår inte och orkar inte förstå, min kraft är slut och mitt liv står still och jag är villig att bara ge upp

Tårar trillar bildar en pöl runt mina fötter och det finns ingen sol som kan torka upp vätan.

Här står jag och orden tiden läker alla sår är bara rent förtal. En lögn som jag inte har någon acceptans för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0