Jag säger ingenting

Jag säger ingenting förblir stum och tyst. Men mitt innre skriker och ropar efter förklaring och orden som ger mig förståelse för det som är

Jag säger ingenting utan blundar och förtränger. Själen sörger tomhet och lögnen du gav eller ni gav lögnen som jag byggde min tro och min önskan mot det som finns bortom meningen med detta

Jag är trött på tomma löften tomma ord och meningslösa övertygelser.

När blir jag hel och när får jag landa... det där med en annan väg lockar men modet innfinner sig inte.

Ett brott begick du men den som fängslas är jag
jag litade på dig och trodde och i det andetaget stal du mitt hjärta.

Jag säger ingenting
, gömmer mig och kryper ihop låter tårar falla i tyst gråt och i förtvivlan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0