Balansera

Jag har blundat och vilat mina trötta ögon men inte mitt sinne.
Jag kan som vanligt känna varje sekund av hela natten som ett bildspel finns det med mig.

05:50 orkade jag inte hålla emot ångestens bankande längre utan slog upp ögonen motvilligt.
En te med pepparmynta står vid min säng och jag måste snart dra täcket från min lilla kropp.
Jag hamnade tydligen i min egen säng trots att jag lagt mig i soffan från början. Detta kan förklara
min dunkande huvudvärk och det konstiga som känns i mina ögon men det kan likväl vara symptom
av mitt innre.

Jag har drömt om att balansera på ett järnvägsspår i natt för att se vad som skulle hända när tåget kommer.
Vill jag hinna undan, svaret är NEJ....

Jag har så mycket i mig som jag borde få ner här. Men jag förstår inte varför prestationskraven växer även
inom ramen för mitt eget aldelses eget forum.

Ta hand om er under dagen så ska jag balansera så gott jag kan. Men jag kan inte lova er något.
Finns jag så finns jag finns jag inte så gör jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0