Nya tag och nya utmaningar

... jag har ingen aning om vad resultatet av den utmaning jag nu har framför mig. Det enda jag
kan göra just nu är att förlita mig på att det kontaktnät och de som finns runt mig
fångar upp mig och gör det jag begär av dem. Att INTE lämna mig att finnas och fånga mig även
när jag är tyst som muren och inte orkar eller klarar av situationen....

Jag har den senaste månaden gjort det jag tror många inte ens genomgår under en livstid.
Men vet ni jag har även bestämt mig för att bli hel och fri även om jag för det mesta just nu
faller och slår mig väldigt hårt väldigt väldigt hårt....

Mitt hjärta och mitt innre blöder och är så trasigt men med den vilja och det mod jag satsar i
det här så kommer förmodligen resultatet bli en hel tjej

TACK ni som finns och kommer finnas för och vid min sida. Det är inte över utan det har
bara börjat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0