En lång historia i ett förvirrat innre

Demoner som rider mig demoner som förgör och en innre känsla som drenerar mig fullständigt.

Så spolar vi tillbaka bandet en gång till.

Även om jag inte kan nå dig eller du ens någonsin kommer höra min undran så funderar jag. I ett virrvarr av känslor ord och övertygelser lämnar du mig slänger ut mig och bara ger dig av. Tystheten och bordvaldheten värker och gör mig så ont.

I minnet suddas vackra bilder av och med dig. Ord som studsar som jag trodde på och tror på ord som jag gav och som jag trodde du ärligt kunde ta emot.

Maktlösheten bryer ner mig, maktlösheten över att min person inte kan ges någon respekt och ärlighet.

Hur tänkte du och vad menade du. Spår av skymmning och ljus bränner i mig. "Lite guldkant på vardagen" jo det var precis så det var. När du hade lust och ville...

Jag lindar in min sorg och funderar kring ett slut. Är mest ledsen att jag inte har modet att ta sista steget eftersom det är det jag vill.

Idag har tårar varit många och paniken har krossat mig. Men ingen ser och ingen anar.

Min ärlighet och mitt hjärta fick du, min själ och min sårbarhet likaså.
Mörkrets sorg är svart

Band som binder mig, kedjor som låses och som snärjer mig vid sorgens port. Jag förundras över att du bara kan vända om efter allt du sagt...

... en lång historia blev inte så lång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0