En väldig röra där under

"Heléne, du ser ut att må bra idag..." Ha, vilken skådespelerska jag är. Värd en Oscar utan att tveka.

Han skulle bara veta, eller någon skulle väl ens veta för att jag skulle kunna rädda mig själv.

Inom mig är allt upp och ner och inget kan slå ihjäl det jag har inom mig för ingen kan förstå och ingen vill förstå. Att skydda sig bakom sin egen rädsla över att någon mår så dåligt är den lättaste vägen.

Mitt sårbara hjärta är ytterligare en gång utsatt för brott, en vals för två är inte min rätt

Det var enkelt att förlora sig i dig, jag har valt just ordet förlora för att det är ytterligare en förlust. En förlust som lindas in i sorgen och i den förtvivlan jag har.

Jag distansierar mig själv i havet av smärtan, autopiloten är inkopplad för att orka med sekunden och för att överleva ett liv som inte har någon mening eller glädje.

Allt blir en röra och jag väljer att vika av just nu, såren blöder.

Änglar kräver sömn ge mig rätten till det jag så högt önskar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0