Skådespelet är slut

Det svider till där kniven skar, i hjärtat och i min själ.
Men vapnen har jag inte, inget att ta till och inget att värja mig med.

Skådespelet är slut för idag och tomheten tränger sig på.
Lär dig att bita ihop och aliera dig med livslögnen så funkar det....
Jag lovar er att jag vet vad jag pratar om

Vart läker jag hur stillar jag blodet som sipprar? Om jag ska överleva i denna storm så måste någon fånga upp hela mig och det i en ärlighet som inte går att ljuga sig fri från.

Jag har mist min glans och jag faller ihop med orden inget har någon mening. Livet och handlig har sin tor i sitt hopp vilket har gått i kras. Lugn och ro...
En punkt i livet där jag jag tvingas att acceptera utan respekt för mig och mina känslor, tankar och vilja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0