Att jag lever

Närmare ett dygn har passerat förbi utan att jag vet vad som hänt eller att de hänt. Jag är arg, ledsen och besviken på mig själv att jag inte har moder att agera. Arg och ledsen på de som valt mitt helvete till liv utan att ansvara för det. Ord och tankar landar djupt i min sorgna svarta tomma själ. Ord och tankar om hur jag velat ha det och hur det kunnat tett sig. Nu står jag i ett tomt svart liv med endast en önskan men inte ens mod till att agera. Jag bara tittar mig runt med en obeskrivbar tomhet o känsla av bortvaldhet. Någon gång ska jag lyckas få ner mina tankar på ett vitt papper. Någon gång ska jag lyckas med det som jag helst av allt önskar och då kan ni börja fundera på vad ni utsatte mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0