Hemligheten är svår att hålla

En relation av vilket slag vet jag inte det enda jag vet är att han säger att han är min och jag hans. Men vad innebär orden egentligen. Vad menas och hur ska jag tolka dem.

Tankar av andra slag tankar av annat sinne. I stort och i smått upplever jag känslor som jag aldrig kännt förut.
Närhet och ömhet som jag inte visste fanns. Men vart ligger ärligheten...

Med blicken sänkt känner jag mitt hjärtas sorg. Över det jag kunde få och det jag vill. Kanske ska jag ta första bästa vägen ut men förmår inte orkar inte ens.

Jag gråter tysta tårar när vi skiljs, utan att veta när vi ses igen. Undrar över framtiden men säger inget utan tiger. Min sårbarhet blir min utsathett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0