Det som kallas liv och det som kallas mening

Varje del av varje sekund vet jag och känner jag. När ska jag få en ärlighet och en chans till vila
som gör att min kropp får den möjlighet den så väl förtjänar.

Jag är så trött så jag mår illa så jag ser vimmelkantigt och hela jag känns tom.

Paniken och rädslan och ångesten har jagat mig hela natten i varje sekund.
Ändå ska tilläggas att jag känner mig förvånatsvärt lugn men väldigt avtrubbad inför
helvetet som väntar de närmaste veckorna.

Men jag vill ändå att det ska vända att det ska finnas en mening med allt detta och all denna hopplöhet
När ska den Heléne som verkligen är Heléne få en chans till det där som kallas liv och som kallas mening


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0