Don´t run away...

...spring inte ifrån mig. Lämna mig inte.

Jag gör just nu ett helvetes arbete. Ensamheten har präglat mig och trängt in mig.
Paniken och ångesten handskas jag med stänger av sekvenser av livet. Om ni ens anade.
Det finns några som har förstått allvaret och håller mig upprätt. De ska jag personligen
tacka med att sprida guld när helvetet är över.
Ni vet vilka ni är

Some kind of peace....
frihet, allvar tomhet ord känslor, think outside the box. I´m afraid, but I realize

Andas ett andetag i taget. rädslan fångar mig. Sanning tröstlösheten och den mentala balansen.
Någonstans måste jag hämta hem, någonstans måste det finnas ett slut.

Blunda. I mina tankar finns önskan om annat. But I still belive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0