Tårar rinner

Hela nattten har mardrömmar jagat mig. Jag vet inte vad som är bäst att sova med dem som sällskap
eller ligga sömnlös rädd och liten.

Tårarna rinner nerför mina kinder sakta och jag sväljer allt jag kan för att förhindra fler.
Men det går gine. Jag biter mig i läppen kanske det hjälper men inte det heller.

Ensam tom och genomskinlig. Illamående trött och tom.
Orden gjorde ont i går när Enghla sa att hon inte ville fylla år för det är så svårt när ni är skilda.
Så mamma det kan lika gärna vara så blir det enklast för alla....

Jag vill inte mer orkar inte mer och tänker inte mer....
Kan någon torka mina tårar dra mig in i sin famn och ge mig närheten ömheten och kärleken jag förtjänar.
Med ärlighet för annars kan det vara.

Jag vill bara att det ska ta slut NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0