Jag lyckades inte....

.... med det jag förutsatte mig för några timmar sen. Svalde inte tillräckligt många tabletter. Eller rättare sagt var det fel tabletter. För vad tjänar det till egentligen... att ta sitt liv. Den som får betala priset är min ängel.

Istället har jag vridit och vänt på helvetet och ropat på hjälp till någon som jag hoppas hör mig.
Just i sekunden har jag spolat av badrumsgolvet av det värsta samtidigt som jag försöker förtränga att jag om mindre än två timmar ska sitta på tåget till jobbet och om några fler timmar bita ihop och le för att presentera mig som den bästa kandidaten för en tjänst som jag kanske egentligen vill ha men INTE nu. Nu vill
jag bara lägga in mig stirra i taket och glo på en fettfläck. Lösa alla de ekonomiksa bekrymmren och säkerställa de två mest elimentära delarna i mitt liv boende och bil.

Nej jag har inte glömt min dotter men försöker övertyga mig om att detta gör henne minst ont. Jag har inget val. Om ni bara visste vilket helvetes kval jag lider.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0