Vita änglavingar

Vackra bilder vackra minnen och vackra fantasier...

Lägg in mig nu gör vad ni vill ta mig dit ni anser mig höra hemma. Jag vill inte vara med längre utan ser helst nu att allt bara fick ett slut.

Jag håller dig i min tanke samtidigt som jag tappat kartan tappat fokus tappat riktning. Ingen medecin ingen hjälp. Ingen feber ingen smärta. Jo en smärta som värker så att den inte längre känns.

Jag är så arg och ledsen på er alla som säger sig finnas men ALDRIG finns.

Jag älskar dig, lämnar det jag har med frivillighet bara du tar mig in i din famn och ger mig ro och lugn trygghet och en känsla av ärligthet

De vita vingarna tar jag på mig och önskar mig kunna få se min solstråle genom livet och hoppas inte jag gör henne allt för ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0