Jag har bestämt mig

Att finna det som gör mig hel och trygg...
Det finns inget längre och jag har tappat allt mod hopp och tro. Livsglöden är slut och borta

Jag har bestämt mig för att göra det nu eller sen kan jag inte svara på men jag ska göra det
Då kan ni undra ni som inte hör av er eller frågar eller ens funderar...

Det kommer inte dröja länge men jag orkar inte mer vill inte mer
Tomheten och ensamheten tär och äter på mig innifrån

Ensam på botten och i dess förtvivlan. Att ge och att få tillbaka det stämmer inte alls.
Jag har givit och givit men vad har jag fått tillbaka....
Ett tyst eko


Kommentarer
Postat av: Daniel

Tja, du verkar vara en av de få som finner ro i sinnet genom att skriva, dock verkar din situation väldigt allvarligt av det lilla jag läst. Låt inte de svagaste och enklaste tankar ta över, den enkla vägen är inte den som är mest lönsamm!

2011-09-29 @ 22:11:49
URL: http://duarforsenad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0